måndag 13 april 2015

Måndag

Brukar inte ha något emot måndagar. Visst det är kanske inte veckans bästa dag, men man vet att den kommer så det finns inte så mycket att göra åt den. Idag hade nog varit lättare att bara vända på sig, för det finns inget som gått vår väg idag. När vi kom till jobbet så den data vi jobbar med borta. Yeah... Bra början på veckan. Då dagen i sig blev försenad, så gick vi hem lite tidigare, för vi hade ändå fått sitta och vänta. Bra tänkte vi som ville träna lite, då träningen uteblivit i och med påsk och annan lathet förra veckan. Jag har mina träningspass på datorn, men datorn var så otroligt seg, så jag startade om den. Skulle jag aldrig gjort. Av någon konstig anledning gick den inte att stänga av, så vi fick dra ut strömmen. Efter det skulle jag starta om den, men då hade den fått för sig att den inte hade något operativsystem. Great! Så träningen blev förskjuten en timma, men datorn startade igen efter många om och men :)

Har precis lämnat in ansökan om kurser till hösten. Har ju försökt klara en tenta i 1½ år, men eftersom läraren sätter käppar i hjulet för mig hela tiden, så tänkte jag jobba runt denna läraren. I och med att kursen är valbar, så kan jag välja en ny kurs. Spelar inte så stor roll längre att jag inte tar examen i tid. Trist är det ju absolut, men det är en kurs i värsta fall. Inga problem!

Var ute lite helgen och fotade. Ganska skönt väder. För en vecka sedan gick jag i vinterjacka och frös, men det funkar helt okej i vårjackan om det inte blåser. Fotade lite blommor när vi traskade till Saltö. Ganska skönt att komma lite utanför trafiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar