måndag 12 maj 2014

Socker+huvudvärk=?

Idag har det bankat i huvudet mer eller mindre hela dagen. Vet dock inte varför. Skulle kunna tänka mig att det är måndag och lite sömn som ligger bakom. Däremot så tycker man att lite socker, te eller mat i allmänhet skulle kunna pigga upp, men så verkar det inte funka. Har kanelbullar, godis, te, yoghurt, frukt och massa vatten men inget har hjälpt så det är väl sömn som gäller. Skulle egentligen varit på träningen idag, men huvudet vann idag. 

Sökte till Ericssons sommarjobb för ett tag sedan och fick reda på från Jimmie att det antagligen är sista intervjuveckan denna veckan. Var helt inställd på att de in skulle höra av sig. Under dagen inser jag att de har försökt ringa mig i tre veckor!! Vad är det för fel på mig? Varför har jag inte svarat liksom. Oftast ringer de när jag är iväg och då har jag inte igång ljudet på telefonen. Så nu blir det till att ringa dem imorn och fråga vad de ville :) Hoppas att det fortfarande finns en chans för sommarjobb, för annars har jag inte så mycket att göra under sommaren :(

Nu ska jag äta mackor med prinsen min som precis kom hem. Sen blir det till att sova och hoppas att huvudet mår bättre imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar