fredag 27 mars 2015

Sånt som händer

Två månader kvar innan vår rapport ska in. Känns ganska overkligt. Håller på att skriva en massa, koda en massa, läsa en massa, gå runt i cirklar en massa, ja ni fattar nog. Vi kommer lite framåt och hoppas det blir en jäkla fart snart, då startsträckan har varit ganska lång.

Veckan i sig har bjudit på plugg, plugg, tenta. Min sista tenta skev jag för andra gången och hoppas den går an denna gången. Klagade sist hos läraren, då jag tyckte han hade rättat jättekonstigt och gett mig rätt på en gammal tenta och fel på den jag skrev nu. Riktigt dåligt faktiskt. Men bara för det så var hela tentan omgjort denna gånger så klart.... 

Förra helgen bjöd vi John på egenrullad sushi! Blev sushi till förbannelse men det var gott och vi blev mätta. Kollade på film, åt chips och tyckte det var en bra idé att dricka likör vid 5 på morgonen. Blev en lång natt och massa trevligt att prata om, tex att John var värd en egen tagg på vår blogg, så det har han fått numera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar